loading...
اسلام آنلاین
اسلام آنلاین بازدید : 126820 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (79)

 

روزانه کاربران بسیار زیادی عبارت دانلود آهنگ جدید را در موتورهای جستجو، جستجو میکنند و برای این عبارت و سایر عبارت های مشابه سایتهای بسیار زیادی تولید شده که در تصویر زیر حدود ۷۳ ملیون نتیجه را برای عبارت دانلود آهنگ جدید مشاهده میکنید.

دانلود آهنگ جدید

در این نوشته قصد داریم در مورد موسیقی، انواع آن، علت تحریم، نظر قرآن و مراجع و مضرات دنیایی و اخروی آن به صورت اسلامی و منطقی بحث کنم.

ادامه مطلب...

اسلام آنلاین بازدید : 182379 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (109)

متاسفانه با پیشرفت علم و راحتی ما مردم خصوصا ما مسلمانان به همین اندازه که علم پیشرفت می کند ما مسلمانان هم از خدا  داریم دور و دور تر می شویم. و انگار نه انگار که سفر دور و دراز و سخت آخرت رو در پیش داریم. باید توشه ای برای خود آماده کنیم. مگر لذت و خوشی این چند سال دنیا اینقدر ارزش دارد که تو جهنمی که تمومی نداره بسوزیم و هر روز هزاران بار آرزوی مرگ کنیم. و اون موقع پشیمونی هیچ سودی نداره.

--------------------------------------

فیلم تکاندهنده از بیرون آوردن جوان 18 ساله از قبر بعد از 3 ساعت 

 

 

ادامه مطلب...

اسلام آنلاین بازدید : 434787 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (362)

 عوارض استمنا و استشها

 عوارض:

عوارض استمنا  یا خود ارضایی به دو دسته تقسیم می شود 1.عوارض دنیوی 2. عوارض اخروی

 

 

 

خود ارضایی چیست؟

ارضا شدن به صورت غیر عادی بواسطه تحریک مجازی توسط عکس فیلم و یا شخصیت و انجام سکس خیالی در ذهن را خود ارضایی می نامند . یکی از بارز ترین مشکلات جوانان به خصوص در ایران به علنت نیاز میل جنسی و عدم دسترسی به جنس مخالف برای ارضا شدن این غریزه پدیده خود ارضایی میباشد این پدیده در زنان ۲۰ در صد بیش از آقایا ن میباشد اما ضررهای وارده بر جسم و روان مردان تا ۵۰ درصد بیش از زنان می باشد بر حسب لذت و امنیت خاطر و محیا بودن محیط و سهولت انجام این عمل اعتیاد به آن بسیار زیاد می باشد و ترک آن بسیار سخت هرگونه خارج شدن منی و انزال از آلت مردانگی بواسطه خود ارضایی باعث می شود تا انرژی زیادی از بدن به هدر رود خواب آلودگی ، احساس خستگی ، بی حوصلگی ، عدم تمرکز ذهن را می توان از مهمترین مشکلات روانی این عمل به شمار آورد .

عوارض خود ارضایی در دختران دختران خود ارضایی پسران خود ارضایی

راه درمان:

هیچ وقت به افرادی که به عمل خود ارضایی وابسته شده اند و بارها تصمیم گرفتند که دست به این عمل نزنند پیشنهاد ترک فوری نمی دهم چون عملی نیست این یک میل است ، این قوی ترین غریزه انسان است پس به آسانی نمی توان با آن مبارزه کرد افرادی را می شناختم که بیان می کردند روزانه سه یا حتی چهار مرتبه این عمل را انجام می دهند و امروز ترک کرده اند راه درمان احتیاج به صبر و مقاومت دارد اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که روزانه این عمل را انجام می دهید برای ترک پیشنهاد می کنم روشهای زیر را به کار گیرید.

۱) از تنها بودن خودداری کنید

۲) اگر با نگاه کردن به اندام جنس مخالف تحریک می شوید بلا فاصله روی خود را برگردانید

۳) ار دیدن عکس ، فیلم ، تصاویر و خواندن مظالب تحریک کننده بپرهیزید

۴) شما در یک ههته و یا حتی یک ماه نمی توانید این عادت را ترک کنید

 

عوارض خود ارضایی

 

ادامه مطلب...

اسلام آنلاین بازدید : 300748 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (223)

 

دانلود

 

 

 

عذاب قبر، چنین نیست که ما بتوانیم آن را رؤیت کنیم، و با چشم دنیائی ببینیم، بلکه باید چشم برزخی باز شود تا این حقایق آشکار گردد،مانند انسانی که در حال خواب روحش به آن طرف و این طرف سِیر می کند و یا می بیند که او را عذاب می کنند و چون از خواب بیدار می شود، می بیند بدنش کوفته شده و عرق می ریزد، در حالی که بغل دستی آن از عذاب او با خبر نیست.

امیرالمؤمنین(ع) فرمود: ای بندگان خدا، بعد از مرگ برای کسی که گناهش بخشیده نشده باشد، سخت تر است از خود مرگ.

پس بترسید از تنگی قبر، و تاریکی قبر، و غربت و تنهایی قبر، زیرا قبر هر روز ندا می کند، من خانه ی غربتم، من خانه ی وحشتم، من خانه ی مار و مور هستم،

اگر بنده ی مؤمنی به خاک سپرده شود، زمین به او می گوید: (أهلأ و مَرحَبأ) خوش آمدی، تو از کسانی بودی که من تو را دوست می داشتم که روی من راه بروی، و اگر اختیارت به دست من بیافتد، پس می دانی چه رفتاری با تو خواهم داشت، و قبر او وسعت پیدا می کند به اندازه ی دید چشم،

و اگر کافری دفن شود، زمین به او می گوید: (لا مرحَبأ بک و لا أهلأ) یعنی بی خودی آمدی و بدا به حال تو، هر آینه تو از کسانی بودی که من بدم می آمد که تو بر روی من راه بروی، و اگر اختیارات به دست من بیافتد، پس می دانی که من با تو چه خواهم نمود، پس آنگاه آن چنان فشار می دهد که دنده هایش به هم می رسد، و نود و نه مار بر او مسلط می کند که گوشتش را نیش بزنند و استخوانش را بشکنند و تا روز قیامت در تردد و رفت و آمد خواهند بود.(تسلیة الفؤاد، ص 84).

 کلیپ تکاندهنده و واقعی در مورد عاقبت نماز نخواندن /// حتما بیینید

.

.

ادامه مطلب...

 

 

 

 

اسلام آنلاین بازدید : 76059 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (53)
ايران تك؛ رئیس این گروه تحقیق و ترمیم حسد یکی از بزرگترین دانشمندان فرانسه به نام پروفسور موریس بوکای بود، او بر خلاف سایرین که قصد ترمیم جسد داشتند، در صدد کشف راز و چگونگی مرگ این فرعون بود.
تحقیقات پروفسور بوکای همچنان ادامه داشت تا اینکه در ساعات پایانی شب نتایج نهایی ظاهر شد بقایای نمکی که پس از ساعت ها تحقیق بر حسد فرعون کشف شد دال بر این بود که او در دریا غرق شده و مرده است و پس از خارج کردن جسد او در دریا غرق شده و مرده است و پس از خارج کردن جسد او از دریا برای حفظ جسد، آن را مومیایی کرده اند. اما مسئله غریب و آنچه باعث تعجب بیش از حد پروفسور بوکای شده بود این مسئله بود که چگونه این جسد سالمتر از سایر اجساد، باقی مانده در حالی که این جسد از دریا بیرون کشیده شده است..
.
.
اسلام آنلاین بازدید : 326101 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (289)

دختران هرچقدر می توانند بد حجابی کنند : لباس های بدن نما بپوشند,در خیابان عشوه گری کنند,موهایشان را به نمایش بگذارند و….

تا میتوانید شهوت رانی و بد حجابی کنید /عکس 

بی خیال محرم و نامحرم فقط و فقط در این دنیا خوش باشید و با نامحرمان در خیابان ها اینگونه آب بازی کنید : 

تا میتوانید شهوت رانی و بد حجابی کنید /عکس 

در هر صورت هر جور می توانید بدحجابی کنید : 

 

پسران نیز فقط به فکر شهوت رانی باشند و اصلا به محرم و نامحرم توجه نکنند

دوست دختر و دوست پسر پیدا کنید و به شهوت رانی بپردازید مگر دنیا چند روز است ؟؟ 

تا میتوانید شهوت رانی و بد حجابی کنید /عکس 

به راستی دنیا چند روز است ؟؟

آیا این شهوت رانی ها دائمی و همیشگی ست ؟؟

خیر دوست عزیز  !! چنین روزهایی نیز در پیش است پس ببینید :

تصویر زیر از مکانی ست که به آن غسال خانه می گویند

و اینجور که گفته می شود همه ما یک روزی روی تخت غسالخانه  حمام خواهیم کرد ,حتی شما دوست عزیز 

تا میتوانید شهوت رانی و بد حجابی کنید /عکس

البته از اینجای کار به بعد قادر به انجام کارهای اول مانند شهوت رانی نیستید

در ادامه  شما را در پارچه سفیدی به اسم کفن می پیچند و در یک اتاق کوچک مانند اتاق زیر قرار می هند :.

.

.

ادامه مطلب...

 

  

 

 

 

اسلام آنلاین بازدید : 56447 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (50)

 

فقط گناهکاران کلیک کنند!

فقط گناهکاران کلیک کنند!

تمام سعی شیطان این است تا با ایجاد وسوسه و یأس موجبات دوری بندگان صالح را از خداوند متعال، مهربان و بخشنده فراهم نموده و آنها را چنان غرق در گناه و معصیت نماید که از رحمت و هدایت خداوند دور شوند.

توبه حقیقی استعانت از لطف و عنایتی است که خداوند نسبت به توبه کنندگان دارد؛ زیرا توبه واقعی همه مبغوضیت های گناه و عقوبات اخروی و آثار منفی آن را ....

 

 

اسلام آنلاین بازدید : 20007 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (9)

حق‌الناس را جدی بگیرید!

حق الناس

 

 


حق الناس حقوقی است که انسان در رابطه با دیگران باید رعایت کند و رعایت نکردن حقوق دیگران باعث گرفتاری انسان هم در دنیا و هم در قیامت می‌شود.

 

رعایت نکردن حق‌الناس موجب گرفتاری در دنیا و عذاب در آخرت می‌شود.

 

صریح ترین آیه شریفه آیه 29 از سوره مباركه نساء است كه می فرماید: «یا اَیُّها الَّذِینَ آمَنوا لا تأكلوُا اَموالَكُمْ بَینَكُمْ بِالباطِلِ اِلّا اَنْ تَكونَ تِجارَةً عَنْ تَراضٍ مِنكُمْ» ای اهل ایمان! اموال یكدیگر را از راه باطل نخورید، مگر آنكه تجارتی از روی رضایت انجام دهید.....

 

 


 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
به وب سات اسلام انلاین خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از سایت ماخوشتان آمد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 1425
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 882
  • بازدید سال : 6,910
  • بازدید کلی : 1,835,666